Нощните разговори на дърветата

Нощем дърветата водят приятни и спокойни разговори.Те се радват на тишината, защото не се чува говорът и крясъците на хората, не се чува шумът на колите. Тогава те дишат по-чист въздух и споделят удоволствието си от това. Слушат песента на щурците от полето, крякането на жабите от близката река. Наслаждават се на ярката луна, която огрява техните красиви листенца.  Питат се дали идващата зима ще бъде по студена и мразовита от миналата. По-старите дървета говорят повече от младите. Те са по-мъдри, знаят повече, защото са живели повече на земята. Младите слушат и запомнят съветите им, за да могат и те да достигнат техните години.                                         Ани

За какво си говорят дърветата нощем

Нощем дърветата водят приятни разговори на спокойствие. Те се радват на тишината, защото всички хора спят и не вдигат шум. Тогава те дишат по-чист въздух, защото колите не минават. Слушат песните на крякащите жаби от близката река Дунав и се наслаждават на нощта. Питат се дали идващата зима ще бъде по-студена от миналата. Говорят си за добрите деца, които си играят под дебелата сянка, без да чупят клони. По-старите дървета разказват различни истории и случки на по-младите, защото са живели по-дълго на земята. Младите слушат с интерес, за да разказват и те един ден, като достигнат техните години.             Борис

Скришните места

Аз обичам игрите и забавленията.В свободното си време, след като се прибера от училище и си напиша домашното, излизам с моите приятелки пред блока. Нямаме много скришни места, но все пак намираме някое такова. Макар, че тези места са доста неподходящи за нас. Моите родители постоянно се карат с мен. Крием се зад блока, под терасите. Това са ни скришните места.                              Анна-Мария

Моята зимна ваканция

Моята зимна ваканция беше много весела. На Бъдни вечер и Коледа бях на село. За Бъдни вечер бяхме при баба Ванче и дядо Вале. Там играхме с кака Ани и получихме подаръци от Дядо Коледа. Веднага ги разопаковахме. Аз нямах търпение за питката с късметчето и нищо, че не се падна на мен, аз пак се радвах. При другата баба Докато празнувахме Коледа. Братчето ми, кака Плами и аз си играхме и отново Дядо Коледа ни донесе подаръци. Всички бяхме щастливи.    Помагах за месенето на коледната питка, пак с късметче. Най-накрая ми се падна паричката, но не беше в моето парче, а това, което аз отчупих за мама. Прибрахме се вкъщи и се чудех кога ще ходим на училище, защото беше време да си пиша домашните. Но преди това Нова Година щеше да ни зарадва с Дядо Мраз и с подаръци. Така свърши моята ваканция.

Ванеса

Моята зимна ваканция беше много интересна. Първо ни дойдоха на гости моите баби за Коледа. Аз много обичам когато те идват, защото ми носят подаръци и с тях ми е много забавно. При това ги виждам много рядко и всеки момент с тях ми е хубав. Те ме научиха да плета и аз успях да изплетя шал за мама. На Бъдни вечер всички се събрахме заедно около трапезата и ни беше много приятно. След като мина Коледа, бабите си тръгнаха, а ние отидохе на Леденика за Нова Година. Бяхме заедно с моята приятелка Елена. Когато пристигнахме, се оказа, че и Рая от нашия клас също е там. Трите много се забавлявахме. Оказа се, че на Леденика има много сняг, така че си направихме страхотна пързалка. По нея даже се пързаляха и нашите майки и беше много смешно. С моя батко направихме голям снежен човек и го кръстихме Олаф, като този от Замръзналото Кралство. Ходихме и на басейн, и там също си играхме, но и плувахме. Нашите майки ни заведоха на парна баня и след това ни накараха да се натъркаме със сняг за здраве. Беше едновременно и студено, и приятно.

Ето че дойде и Нова Година. Точно в полунощ всички се поздравихме и си пожелахме здраве и късмет през новата година. Имаше и много хубава заря.  Така дойде и краят на моята зимна ваканция, която ще остане незабравима за мен.

Криси

Моята зимна ваканция

През зимната ваканция ходих на много места. На 24 Декември ние вече пътувахме към Килифарево. Там посрещнахме Бъдни вечер с баба и дядо. Сутринта на Коледа получих голям подарък. След обяд отидохме в мола в Търново и там гледахме на 3Д кино Пингвините от Мадагаскар. После се разходихме по улиците на града, разгледахме окрасите и се снимахме. На другата сутрин ходихме в Габрово при моя дядо и там се пързаляхме на едно хълмче. Играх си в снега и правих снежни ангели. След коледните празници се прибрахме в Козлодуй. На другия ден с Тони ходихме да се пързаляме на пристанището. Така дойде и последния ден от годината. Новата година я посрещнахме с Тони и неговото семейство в ресторант Радецки. Имаше много танци, песни и забавления. В първия ден на новата година отидохме на гости при леля на Железница. С моите братовчеди се пързаляхме и си играхме на снега. Те имат обор с различни животни: крава с теленце, кобила с конче, овце с агънца, кучета и котки. Аз си харесах едно малко агънце, което като порастне ще стане голям, силен овен. Сприятелих се също с едно от теленцата, което се казва Мишел. С малкото конче също станахме приятели. Но най-много обичам агънцето. На село скачахме по големите, кръгли бали и се забавлявахме. На другия ден си тръгнахме. Така прекарах цялата си ваканция.

Деница

През зимната ваканция аз и моята сестра ходихме на пързалка. За Бъдни вечер и за Коледа ходихме в къщата на баба и дядо. Вуйчо Кольо се прибра от Варна за да празнува с нас. Новата година посрещнахме в ресторант Дунав. Там имаше Дядо Коледа. Аз и моята сестра му помагахме. Аз бях джудже, а сестра ми беше Снежанка. Тази ваканция беше незабравима за мен.

Константин

Моята зимна ваканция

Моята ваканция започна с нетърпение за коледните празници. Вкъщи вече бяхме украсили елхата. Имаше и светещи лампички. Сутринта на Коледа като се събудих, видях че има пакет с моето име. Отворих го и видях, че вътре има таблет. Точно такъв подарък исках. Мама беше приготвила вкусни неща за ядене. Имах желания таблет. Навън заваля сняг и Коледата стана наистина вълшебна!

За какво си говорят дърветата нощем

Аз и моите приятелки си правехме пижамено парти. Но чухме шум отвън и излязохме да погледнем какво става. Що да видим? Едно дърво хъркаше. Погледахме се учудено и накрая аз казах – как може дърво да хърка? Но там има още дървета, защо те не издават нито звук? След малко една катеричка мина покрай дървото и с опашката си го погъделичка. Дървото кихна и събуди другите. Едно от тях каза:

-         Защо ни будиш сега? Щяхме да се събудим след малко. Супер е, че ти не хъркаш през деня за да не ни будиш. А то им отговорило:

-         Не ви будя аз, а една катеричка. Тя всяка нощ минава близо до носа ми и ме кара да кихам. Не хъркам, а катеричката живее в мен и през нощта си хрупа лешници.

Другите го разбраха и му се извиниха. А катеричката ги чу и спря да хрупа лешници докато те спят.                                Ванеса

Лисицата и котката

Продължение Лисицата казала, че тя няма торба пълна с лъжи и че не умее нищо повече от това да се хвали. Котката и отговорила, че ако се опита да я спаси и нея ще я хванат. Пък и защо да я спасява, тя я е излъгала. Но докато лисицата отговори, кучетата я занесли до ловеца. Той се усмихнал и си помислил колко хубаво кожухче ще си направи.      Деси

За какво си говорят дърветата нощем

Боровете си говорят, че много им харесват песните на птичките. Когато отлетят на юг, те много ще им липсват. Говорят си и дали там и толкова студено през зимата, както при тях. Боровете разказват колко се възхищават на хората, които се разхождат из гората и се грижат за тях и природата.

Стефани

Моята ваканция

Щом започна зимната ваканция аз с нетърпение зачаках Коледа. През нощта Дядо Коледа донесе подаръците. На другия ден – гледам, под елхата шест подаръка. Те бяха толкова хубави!

Неусетно дойде и Нова Година. С Деница и семействата ни бяхме в хотел-ресторант и там много се забавлявахме. Следващите дни се пързалях с шейната и много си играх в снега. Ех, и тази ваканция свърши.

Тони

Моята зимна ваканция

Тази ваканция беше най-хубавата от всички досега. Забавлявах се много. Госпожата не ни даде много домашни. На Коледа се събрахме нашето семейство. Седяхме около масата, вечеряхме и си говорехме за различни неща. За мен Коледа е един прекрасен празник, защото получаваш дълго очаквания подарък. Аз получих лаптоп. Ходих на пързалка с моите приятели, но когато беше много студено си стоях вкъщи натопло. Сърфирах в интернет и си чатих по скайпа и фейса.

Почивката беше сладка и отмина неусетно в игри и забавления, но ми помогна да се заредя с нови сили.

Боби

Моята зимна ваканция

Много обичам зимната ваканция, защото тогава има много празници. През първите дни от ваканцията излязох с няколко приятелки, за да си купим подаръци. Купих за цялото семейство по нещо мъничко, но от сърце. На Бъдни вечер целия хол беше окрасен с коледна окраса. Хапнахме постни ястия, посмяхме се и си легнахме.

На Коледа се събудих рано и изтичах до елхата да видя подаръците. На Нова Година първо бяхме у дома, а след това ходихме на гости при едни комшии.

Обичам зимната ваканция, защото мога да спя до по-късно, да ходя на пързалката с приятелите си. Там се пързаляхме с шейни и се целехме със снежни топки.

Вики

Моята зимна ваканция

Тази ваканция си прекарах много добре. След като приключи коледното тържество в училище и получихме коледните си книжки, се прибрахме вкъщи. Обядвах и си приготвих багажа. Подредих куфара си за зимната ваканция.

Облякох си банския и отидох на съзтезанието за плуване. Аз спечелих първо място в моята категория. Раздадоха ни медали за участие и си тръгнах много доволна.   Отидохме на село и на другата сутрин тръгнахме за Видин. Там празнувахме Бъчни вечер и Коледа. На Коледа отворихме подаръците под елхата с моите братовчедки. На другия ден си тръгнахме и отидохме на село. Там също имаше подаръци. Но най-много се зарадвах, когато станах сутринта и всичко беше покрито със сняг. Облякох топли дрехи и излязох да си поиграя. Там бяха и моите съученички – Криси и Рая. Ходихме на пързалка и на басейн. На Леденика празнувахме Нова Година. Беше много хубаво!И така премина моята зимна ваканция.

Елена

Как прекарах моята ваканция

Първия ден получих много подаръци – телефон, състезателна писта, фотоапарат. На втория ден започна пързалянето с шейна. Беше много весело. Един път тати ме замера със снежна топка, но не можа да ме уцели. От третия ден започнахме редовно да ходя на тренировки по тенис и така премина зимната ваканция.

Анатоли

Моята зимна ваканция

Моята зимна ваканция беше супер. Бяхме с мама, тати, Илко, баба и леля на Пампорово. В един от дните отидохме с автобус до Ягодинската пещера. Там много ми хареса. Разказаха ми за река Въча, която преди е била подземна и е минавала през пещерата. После обядвахме в ресторант „Орфей”, а пък тати ходи до пещерата Дяволското гърло. След това с автобуса ни спряха на Широка Лъка. Тати обядва в механа, а ние разгледахме къщите. Те бяха толкова красиви, че ми се прииска да науча от кого са строени. На следващия ден беше Бъдни вечер. През деня с автобуса отидохме до Смолян на Планетариума. За първи път бях в планетариум и много ми хареса. Там със специални уреди показват движението на планетите. После се разходихме из центъра на Смолян и се прибрахме. Вечерта дойде Дядо Коледа. Не беше истински. С една къса брада и червени дрехи, но доста млад. Важното е, че ми подари таблет Леново, а и също много книги. На следващия ден беше страхотно. Пързаляхме се с шейна и гума. Леля отиде да кара ски. Следобед отидохме на лифтовете. Качихме се на писта Студенец, от там стигнахме до Смолянските езера. После отидохме на връх Снежанка. Качихме се на кулата и от 2019 м. разгледахме Родопите, Рила, Пирин, Стара Планина и връх Олимп в Гърция. След това с най-дългия лифт в България стигнахме до село Стойките. Там пихме планински чай. Вечерта в хотела имаше банкет по случай Коледа. Това беше моята зимна ваканция.

Стефан

Make a Free Website with Yola.